Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Bersyukur lah .

Assalamualaikum, tadikan, aku tgk TV channel Al hijrah taw. Klau siapa yg ada ASTRO, cerr bukak 114, bnyk pengetahuan tntg isu isu agama dapat korang tgk kat sini. Channel ni bnyk ceramah untuk kita memuhasabah diri dan menjadi pendorong untuk kita terus maju. Okayy, back to the topic. (Bersyukur lahh), apa pulak yg nak bersyukur ni cik Bell oii? Okay, tadi time lpas Iftar (BerbukaPuasa), aku terusha satu rancangan yg tidak aku tahu tajuk dia apa, tapi kan, mmg terharu gila kot, tgk seorg ibu tunggal menjaga 4 org anak yg semuanya OKU. Ya Allah, betapa kuatnya iman dia kerana bersabar menghadapi cubaan mu, cekalkan lahh hatinya Ya Allah, apa yg pling aku kagum, anak sulung dia berumur 15 tahun, so akan amik PMR taw tahun ni, dia lumpuh, tapi dia punya usaha untuk belajar uh, MasyaALLAH, lebih tnggi daripada usaha org yg berupaya untuk berdiri di atas kaki sendiri. Walaupun OKU dia pandai, siap boleh hafal surah dalam al-quran lagi, kau ada?? HAHAH, adik dia plakk ada problem apa tah, tapi dapat 4A1B dalam trial UPSR. Perasan takk? Kita, bila dahh senang, lagi lahh malas nak usaha untuk menambah kebaikan yg ada kat kita, kalau tak de kat diri korang, tahniah ! Point yg aku nak smpaikan kat sini, wehh. Kita yg complete tubuh badan, akal nihh jangn lah malas nak usaha. Hidup kita ni seperti roda. Mungkin sekarang kita kat atas, tapi suatu hari nnti mungkin kita kat bawah kan ? Okayy, just menasihati, diri aku pon tak sempurna lagii, USAHA !! Aja aja fighty :]


Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}