Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Raya !

Hye Assalamualaikum , lama tak hapdett, yg sebelum nih punya pasal Kentut uh, Ngehehehe~ agak2nya kena minta maaf mcm mana lah agaknya, seriusly, aku tak boleh duduk diam klau aku tahu ada org marah kat aku, lagi2 klau aku mnx maaf tak layan, yelaaa aku tahu aku salah.. aku mnx maaf nihh, pfftt -..-

Okayy, cakap pasal raya. OMO ! sedihnya Ramadhan dah nak habis :O ! Syawal tiba pulakk, syaitan pon heppi lah kan dilepaskan, damn shit =x . Raya ! Dah beli baju raya? Kuih raya dah buat ? Kuih aku senang jerr, tunjuk2 jer dah siap :) Baju belumm lagi maa, 28hb baru pergi beli, lambat kan? apa2 je lahh, tak sabar nak have fun dgn kakak sepupu, yg rapat rapat gitu :) . Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin . aku tahu aku bnyk buat salah, sebab manusia tak terlepas daripada membuat keslahan .. kalau terkasar bahasa harap dilupakan, kalau terkasar jasmani, harap diampunkan . kalau menyakitkan hati, harap dimaafkan . Aku minta maaf ;)
( selamat hari raya )
( I'm SORRY )


Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}