Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

HEY !

Hye Assalamualaikum , aku nak ckp psal apa hari ni ? Hurm, firstly sorry sbb lama tak update, blog aku pon dah berhabuk dah ni. Haha, today aku sakit hati dgn kucing aku, YOUKNOWWHAT ! dia pergi cakar2 keyboard laptop, huissh, sakit hati eden, Heee~

Today kat skolah ada pertandingan menyanyi lagu patriotik danjuga bercerita. Alangkah berdebarnya, sbb aku take part dua2 sekali. Macam Diyana :) 
 
Singing Contest .
Yang masuk form 1 hanyalah Didi, Kyra dan aku :] .Form 2 Kak Aema, Kak Ain, Kak Kyra, Kak Clahh, Form 4 tdi takkenal lahh pulak ==!
Uihhh, mmg saingan yg hebat ,suara sedap2 belaka, aku rasa terpencil, suara eden tak sedapp, tapi masuk jugak sbb nak sijil. Aku nyanyi lagu sama dgn Kak Aema n Kak Aina. -PERWIRA.
Seriusly, suara dorang sume sdapp :3 CAIRR *bakkataKakKyra*

StroyTelling plakk.

Yeahhh , mcm biasa aku dapat perform akhir sekali, so penonton tak bnykk. Hehehe. Patut cerita pasal Tokoh Kemerdekaan, tapi aku pergi cerita pasal Tokoh Kesasterawanan . Cikgu kata bantaii sajalah. Muehehehe, ILY cikguu <3

Baiklahhh , saya akhiri post ini dgn gambar kartun Taeyang . Muahahaha .
Bye Bye !


Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}