Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Isi Bakul Angkat Sendiri



Hye and Asslamualaikum. 'IsiBakulAngkatSendiri' is the title for the post tonight kay? Naktahu tak? Lately ni aku suka sangat isi bakul angkat sndiri, mean: puji diri sendri. Hahah, tertekan sangat kott. Giloooooo weyh, Schah lah selalu sangat kata aku cmtu :) ILOVEYOU lahh Kawan! 

Ohh , dgn banyak ruang lagi kotak post ni, saya nakucapkan terimakasih to my mom. Makk :) Iknow mom, I should not fall in love, I'll not do that again, I promise, let the love comes to me first. And that time I'll catch it. Awww, superrmom <3 

Aidah, awww, dakdak HOT <3
Kyra, woahhh, korek rahsia eden kan hang.
Diyana, alaa awat hang letak jawatan !
Schah, thanks sudi mendengar msalah sayaa :')
Ellyn, jangan lah marah aku sbb buang gambar MB, terpksa <3

Afrynaa Sasya, aww IMISS you girl, but Idonno wat to do, I'm speechless lahh dgn awak, takde topik nak borak, but serius, IMISS my cute tall BFF </3



Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}