Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Morning in Sundaydayday

Hye.GoodMorning Fellows~
Nama kamik Nur Nabilah binti Amat Shahlan.Kamik berumur 13 tahun.Kamik suka tidokk dan makang. HAHAH 
<Tah dialek apa tah aku guna!>
 So! how are you? Dah sarapan? Awww, lapoo gila time buat post ni, but sarapan takde, hihi, you know me so lazy right? nak masak? tahun2 depan lah yer sayang? Heee, and know what? me dah happy, me lupa masalah mine. Haha, ayat tunggang2 terbalik mmg agak famous sekarang. and now me nak cakap psal FACEBOOK punya new style, woahhh, sngt2 meletupp kebabum camtu smpai buat hati aku pon ikut2 kebabumm! sakit mata, sakit otak, awatt lah nak tukar2 style, Imiss the old style yg ada desctription bwah profile picture, maybe tak hapdettt sngt, tapi simple and just nice right?
Ouhhh hey guyss! tahu tak ? Yeahh, of coss lah tak tahu sbb aku tak bgi tahu lagi, hee, nnti I jadi MC taww, MC apa? MC uh pengacara majlis, wooo, tak sbar nyakkk, 
Ouhhh hoy, klahh byeee <3
Love you all <3
Ermm , not all of you, Hahah </3  

Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}