Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

About Me

Hye and Assalamualaikum.
Hehehe, seriusly, mula-mula nak buat post pasal ni rasa segan jer, tapikan, ni blog saya, so, peduli apa org cakap?


Starting from basic intro 
Name: Nur Nabilah Amat Shahlan
Date of birth: 29 April 1998
Place of birth: HBKL (HospitalBesarKualaLumpur)
Hobby: Drawing
Ambition: Lecturer
Fav. Food: Tomyammm
Fav. Drink: Ice Lemon Tea
Fav. Colour: Blue and Purple

Hurmm, more? Okayy, my attitude :)

Barannn. Kadang-kdg jer sabar ^^
Suka simpan perasaan. ^don like lah heboh2^
Kadang-kdg gedik, kdg-kdg I can be so matangg !
Kecik-kecik dulu suka merajuk, skrg tak tahu lah plakk.
Aku benci orang, then aku syg kat org tu,
So, jgn takut sama waa maa ^^
Tu je lah kot attitude yg menonjol kat aku,kalau nak tahu lebih kena lah berkawan dgn aku ^^

Perangai teruk aku di Facebook. Heeee~
Aku tak suka layan chat org, wall pon kdg-kdg jer, lagi2 org tak kenal, "mak saya kata, jgn dekat dgn org yg kita tak kenal" HAHA, actually this is my bratahh's word.

WHAT I REALLY2 LOVES TO DO ?
Dude, I loves drawing, layan lagu. ^aku tak suka lagu blackmetal, buat sakit telinga, then sakit otak^, aku suka menyanyi walaupun suara aku tak sedap, aku suka usha org, aku suka tgk cartoon ^^, aku suka baca komik. jyeahhh, kadang2 aku suka baca novel, then nangis2, tak siumannnn betul -..-
HAHAH, I know there something special hidden in myself :)
One day, I'll be a succes girl and marry handsome boyyyy ^gatai^
Erhhh, bukan gatai, harapan uh, doa2!! USAHA! x]




Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}