Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Study


Assalamualaikum :)
Study ialah tajuk pada saat ini , detik ini , jam ini , hari ini !
Woahhhh ! serius tension bila study hard :’O . nak enjoy tapi terpaksa berpada2, apa bolehh buat ? hidup nak berjaya perlu ada pengorbanan . aku selalu jeles tgk sorang budak form 3 nih , semngt giler belajar, bila pergi library time balik selalu mesti ada dia, and dia study focus gila maa, alangkah bagusnya klau aku pon cmtu. Its better right? Haihhh , aku dah cuba study, tapi tahutahu lahh kan, habit mengantuk bila study tu mesti ada, kena kuatkan semngat Bell ! aja aja fightyy , kena usaha klau aku nak kekal RK next year . Tahu takk RK uh apa? RK is Rancangan Khas . bkan untuk bdak cacat a.k.a OKU kayy ? HAHA , klas ni hanya untuk bdak2 yg dia punya result tnggi, aku tak de lahh tnggi sngt , dpt msuk klas uh pon sbb dpat 5A dlam UPSR, yea! I’m a success girl . . . DULU lahh :D, sekarang dah sedikit drop sbb susah derr, SCIENCE terutamanya! Masuk telinga kanan kluar telinga kiri , nak jer aku sumbat telinga kiri nihh . bangg! Amekau! x(
Jangan lahh kejam sngt dgn aku wahai subject2 penting untuk PMR n SPM oiii . . cer baik2 sikit, baru comell :-|


Muehehehehe , end the post n GI STUDYY lahh budak tommbamm ;P 

Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}