Music In my SOUL

Hye ! welcome to my blog , jgn segan2 nak drop comment kay ? Dah baca tu follow lahh . Ybb~ .

Woah, Wa Sesatt looo

<Aku nak gak interframe dalam post ni,Hehehe>

Hye Assalamaualaikum! Dan Salam Sejahtera ^_^
Wooo, today I want to share something interesting!
Heheheh, nak tahu? <kalau taknak tekan lah butang x sekarang>
Aku sesatt malam semalam. HAAH, ingat nak post psal benda ni semalam, tapi sekarang baru free, apapontabolehh.

Wa sesat kat mana? Wa sesat kat Tasik Puteri, dengan parents wa jer, semalam wa gi rumah makcikk wa. <HAHA, ganas sngt ke 'wa' 'lu' ni?, yela2, tak guna dahh>
Hehehe, aku pon tak tahu mcm mana kitaorg boleh sesat. Borak punya borak dgn ayah aku then ayah aku bawak kereta straight jer takde corner2, aku pon pelik lah, mak aku kata, "ehh, jalan lain ni" Adoyy, sesat rupanya, actually, first datang rumah mak cik aku tu pon dah sesat, buat segann jer kan? Hehehe, complicated lah wehh, Okayy lah, aku nak belajar, nak jadi budakkbudakk pandai supaya aku dapat duduk kelas RK lagi tahu dpan. Korang pon apa lagi? Tambah-tambh lah ilmu di dada tu yer? ^^

Kthankss for reading. Kbyee ;)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}